czwartek, 30 maja 2013

Nominacja do Liebster Award


Miło  mi oznajmić, że otrzymałam nominację do Liebster Award!

Taką nominację otrzymuje się od innego bloggera za „dobrze wykonaną robotę”. Liebster Award to szansa na promocję blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała, nominować 11 innych blogów, powiadomić o tym ich autorów, a następnie zadać im 11 własnych pytań. Nie wolno nominować bloggera, który Cię nominował.

Bardzo dziękuję Paulinie z Tofu na patyku, która mnie nominowała a także Marcie z Podróży od Kuchni (tak, to nie pomyłka) :) 

Oto odpowiedzi na ich pytania:

1. Kot czy pies?
Pies - jestem szczęśliwą właścicielką 9-letniego yorka. :)

2. Kawa czy herbata?
Herbata, zwłaszcza sypana. Najchętniej zimą. 

3. Plaża czy góry?
Zdecydowanie góry! Gdybym nie urodziła się tu, gdzie się urodziłam, na pewno byłabym góralką. ;)

4. Radio czy telewizja?
Najsilniej przemawiają do mnie obrazy, więc telewizja. 

5. Wino białe czy czerwone?
Białe. Czerwone wino lubię raczej tylko pod postacią grzańca. 

6. Porządek czy nieład?
Najlepiej po środku, z umiarem. ;)

7. Sushi czy sashimi?
Hmm, nie jestem fanką niestety...

8. Plecak czy walizka?
Pewnie wypadałoby odpowiedzieć "plecak", ale jednak wybieram walizkę. Łatwiej się pakuje, rozpakowuje, no i ciągnie - jeżeli jest na kółkach.

9. Europa Północna czy Południowa?
Odpowiem chyba niestandardowo: Północna. Mam swoje ulubione miejsca na Południu, ale najpiękniejszym krajem, który odwiedziłam, była Norwegia.  Obecnie marzy mi się podróż na Islandię i by zobaczyć na własne oczy zorzę polarną. Fascynuje mnie daleka północ - być może właśnie dlatego, że jest mniej popularna. 

10. Planowo czy spontanicznie?
Lubię spontaniczne wypady. Ale nawet jeśli są spontanicznie, i tak wszystko dokładnie planuję, chociażby na godzinę przed wyjazdem. ;)

11. Gotowanie czy pieczenie?  
Pieczenie. Uwielbiam słodycze - jeść i przyrządzać. 

...........


1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Górę wzięła potrzeba pisania, takiej artystycznej samorealizacji, a temat znalazł się sam :)

2. O czym lubisz pisać?
O podróżach, smakach, planach, marzeniach... :)

3. O czym nie lubisz pisać?
Piszę tu o tym, co lubię. Czy jest w ogóle coś, o czym nie lubię pisać? Nie czerpałam przyjemności z pisania np. rozprawek w szkole... Dziś zniechęcić mnie mogą raczej same warunki, czyli chociażby narzucanie stylu, do którego powinnam się dostosować albo wywieranie presji czasowej. 

4. Czy unikasz trudnych tematów na blogu?
Tematy, które poruszam na Blogu są raczej "lekkie i przyjemne".

5. Co cię inspiruje?
Przede wszystkim podróże - one same w sobie niosą wiele pomniejszych inspiracji. 

6. Dokończ zdanie: Uwielbiam jeść…
w fajnej scenerii, typowej dla miejsca, w którym akurat jestem.

7. Dokończ zdanie: Pisanie bloga to…
sposób samorealizację artystyczną i na zajęcie się w czasie wolnym czymś, co lubię.
 
8. Dokończ zdanie: Nigdy nie kupuję…
 Szczerze mówiąc, nie przychodzi mi w tej chwili nic do głowy - chyba po prostu nie narzuciłam sobie jeszcze żadnej tego typu zasady...

9. Kawa czy herbata?
 Herbata, zwłaszcza sypana. Najchętniej zimą. 

10. Słodkie czy słone?
Słodkie!

11. Kuchnia domowa czy dobra restauracja?
Od czasu do czasu chętnie wybieram się do restauracji. Generalnie lubię ładnie podane potrawy, których sama nie przyrządzam. Ale z drugiej strony jestem domatorką i kuchnia domowa chyba jednak ma u mnie minimalną przewagę.


Przy wyborze blogów ciężko było mi przyjąć i trzymać się kryterium konkretnej liczby obserwatorów. Jednakże moje nominacje wędrują do... 



Moje pytania do Was:

1. Najpiękniejsze miejsce, które odwiedziłaś/eś?
2. Najbardziej zwariowana przygoda, która przydarzyła Ci się w podróży?
3. Czy kiedykolwiek wybrałaś/eś się w samotną podróż?
4. Twoje plany na wakacje? ;)
5. Dokończ zdanie: Marzę, by pojechać do...
6. Twoja ulubiona kuchnia?
7. Najlepsze danie, jakie w życiu jadłaś/eś? 
8. Najdziwniejsza potrawa, jaką zdarzyło Ci się spróbować?
9. Twoja ulubiona książka kucharska?
10. Ulubiony film o podróżowaniu lub jedzeniu?
11. Ulubione miejsce na spotkania (może być konkretna restauracja, kawiarnia, park itd.)?


Zapraszam do zabawy!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, jak tylko znajdę chwilę czasu, chętnie wezmę udział. Pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedoczas - coś o tym wiem, więc czekam cierpliwie ;)

      Usuń
  2. Ode mnie masz jeszcze jedną nominację :) zapraszam do siebie po pytania, a także pozdrawiam ciepło :) bliźniacze blogi muszą trzymać się razem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już niebawem dodam odpowiedzi :) Pozdrawiam również!

      Usuń